MAGNUS
Մասնագիտական կողմնորոշում
Մասնագիտական կողմնորոշումը միջոցառումների համակարգ է, որն ուղղված է յուրաքանչյուր անձի անհատական հատկանիշների, հետաքրքրությունների և կարողությունների բացահայտմանը, որպեսզի օգնի նրան մասնագիտության գիտակցված ընտրության հարցում, որը լավագույնս համապատասխանում է իր անհատական հնարավորություններին:
Մեր մասնագետները կօգնեն Ձեզ, եթե զգում եք մասնագիտական փակուղի կամ ստեղծագործական բլոկ (անորոշ, անհետաքրքիր, մասնագիտական և կարիերայի նպատակներ և այլն): Ընթացիկ աշխատանքի վայրում բարդ իրավիճակում (թիմում հակամարտություններ, մասնագիտական աճի բացակայություն, աշխատանքային ժամանակի կազմակերպման հետ կապված խնդիրներ, ընդհանուր ցածր արդյունավետություն, դժվար լուծելի աշխատանքային խնդիր և այլն):
Աջակցություն դեռահասներին մասնագիտության ընտրության հարցում
Ձեր երեխայի մասնագիտական ավելի արդյունավետ ինքնորոշման համար մենք ունենք հետևյալ հնարավորությունները՝
- Հոգեբանական թեստավորման և հոգեախտորոշման միջոցով բացահայտվում են դեռահաս դպրոցականների ինտելեկտուալ և հոգեբանական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև նրանց հակումները և հետաքրքրությունները։ Անհատական հատկությունների գնահատումը և դրանց համեմատությունը որոշակի մասնագիտության հոգեբանական պահանջների հետ հնարավորություն է տալիս ավելի գիտակցված կարիերայի ընտրության և կարիերայի ուղղորդման համար,
- Մասնագիտական կողմնորոշման ոլորտում մեծ փորձ ունեցող հոգեբանի անհատական խորհրդատվություն։ Հիմնվելով կարիերայի ուղղորդման թեստերի արդյունքների վրա:
Մասնագիտության ընտրության ժամանակ բնորոշ սխալներ`
- Մասնագիտության ընտրությունը «ընկերության համար». Հաճախ երիտասարդը կամ աղջիկը, ով չգիտի իր կարողությունները, պարզապես ընդունվում է նույն ուսումնական հաստատություն, ինչ իրենց ընկերները:
- Հեղինակավոր մասնագիտության ընտրություն. Տնտեսագետի, հաշվապահի, իրավաբանի, մենեջերի, ծրագրավորողի և այլն մասնագիտություններն այս պահին համարվում են հեղինակավոր: Դպրոցների շրջանավարտների մեծամասնությունը հետաքրքրված է դրանցով, բայց ոչ բոլորն ունեն այդ մասնագիտությունների (բարձր էրուդիտիա, էներգիա, մարդամոտություն, արդյունավետություն):
- Առարկայի նույնականացում մասնագիտության հետ. Օրինակ, ուսանողը լավ է գրում շարադրություններ և որոշում, որ իր մասնագիտությունը լրագրությունն է: Այնուամենայնիվ, լրագրողի մասնագիտությունը ենթադրում է հաճախակի ճամփորդություններ, գործունեության տարբեր ոլորտներում և մարդկանց միջև փոխհարաբերությունների մեջ խորանալու ունակություն, և ոչ միայն հոդվածներ գրելը:
- Մասնագիտության նույնականացում կոնկրետ անձի հետ, ում սիրում է. Օրինակ՝ կրտսեր եղբայրը հիանում է մեծով՝ մասնագիտությամբ օդաչուով։ Եղբոր հանդեպ սիրուց նա նույնպես որոշում է, որ դա իր կոչումն է։ Բայց սա միշտ չէ, որ ճիշտ է։
- Առողջության և աշխատանքային պայմանների անհամապատասխանություն ընտրված մասնագիտության մեջ. Պետք է իմանալ և հաշվի առնել դեռահասի օրգանիզմի առանձնահատկությունները, պայմանները, որոնցում նա ստիպված է լինելու աշխատել, հակառակ դեպքում նա կարող է հիասթափվել կամ առողջական վիճակի վատթարացում։ Մի շարք մասնագիտություններ շատ մեծ պահանջներ են դնում ֆիզիկական առողջության վրա, իսկ որոշ մասնագիտական զբաղմունքների համար կան մասնագիտական համապատասխանության մի շարք խիստ բժշկական չափանիշներ (օրինակ՝ լավ տեսողություն խոհարարի, հրուշակագործի, վարորդի համար):
- Հնացած պատկերացումներ աշխատանքի բնույթի և մասնագիտության հնարավորությունների մասին: Տեխնիկական առաջընթացի հետ կապված մասնագիտությունների զարգացման դինամիկայի անտեղյակությունը հանգեցնում է սխալների: Շատ հաճախ մասնագիտության անվան տակ թաքնված է աշխատանքի բոլորովին նոր տեմպ ու բնույթ։ Պետք է միշտ ձգտել սովորել մասնագիտության ժամանակակից դեմքը։
- Ինքն իրեն, սեփական հակումները, ունակություններն ու շարժառիթները հասկանալու անկարողությունը։ Ինքնաճանաչման հարցում օգնություն կարող են տրամադրել հոգեբանները, կարիերայի ուղղորդման մասնագետները, ուսուցիչները, ծնողները և հատուկ գրականություն:
- Ծնողների ճնշման տակ մասնագիտության ընտրություն: