MAGNUS
Անհատական խորհրդատվություն
Անհատական մասնագիտական խորհրդատվությունը հոգեբանական աջակցության ձև է իրավասու խորհրդատուի և հաճախորդի միջև փոխգործակցության ձևով, որը հիմնված է հաճախորդի յուրահատկության և խորհրդատուի ամբողջական ուշադրության վրա, որն իրականացվում է բացառապես խորհրդատվություն փնտրողների հետ, որի ընթացքում համապատասխան մեթոդներ և միջոցները օգտագործվում են հաճախորդի մասին գիտելիքներ ձեռք բերելու համար, սովորելով կապել ձեռք բերված գիտելիքները նպատակների հետ:
Խորհրդատուի դերը և նրան ներկայացվող պահանջները
Անհատական մասնագիտական խորհրդատվության ընդհանուր սկզբունքը. այն ամենը, ինչ անում է խորհրդատուն իր մասնագիտական գործունեության ընթացքում, պետք է պայմանավորված լինի հաճախորդի շահերով և ուղղված լինի նրա օգտին:
էթիկական սկզբունքները
- Գաղտնիություն
- Պատասխանատվություն հաճախորդի նկատմամբ
- Մասնագիտական իրավասություն
- Վճարման հարց
- Մասնագիտական գործունեության գովազդ
Խորհրդատվության գործընթացը
Խորհրդատվական գործընթացը ինքնին բարդ է, ծավալուն և չի կարող ենթարկվել հաստատված ալգորիթմներին, սակայն գործնականում աշխատանքի փուլերը պայմանականորեն տարբերվում են, թեև դրանց հերթականությունը կարող է փոխվել կամ համընկնել մյուսների հետ:
Խորհրդակցական գործընթացի ընդհանուր և տարածված մոդելը էկլեկտիկ մոդելն է, որը բաղկացած է 6 փուլից՝
- Խնդրի ուսումնասիրություն․ Խորհրդատուի և հաճախորդի միջև կապի և վստահության հաստատում։
- Խնդիրների երկչափ սահմանում. Խորհրդատուն ձգտում է ճշգրիտ բնութագրել հաճախորդի խնդիրները՝ հաստատելով դրանց հուզական և ճանաչողական ասպեկտները, մինչև որ նա հասնի փոխըմբռնման հաճախորդի հետ կոնկրետ հասկացությունների միջոցով, ինչը թույլ է տալիս նրան հասկանալ դրանց պատճառները և երբեմն լուծումները: Երբ դժվարություններ են առաջանում, անհրաժեշտ է վերադառնալ առաջին փուլ՝ ուսումնասիրություն։ Հաճախորդին խրախուսվում է արտահայտել բացասական հույզեր (անհանգստություն), փորձառությունների վերբալիզացիա, հաճախորդը դրդվում է ինքնաբացահայտման՝ ստանալով հետադարձ կապ։
- Այլընտրանքների բացահայտում: Խնդրի հնարավոր լուծումների պարզաբանման և բաց քննարկման փուլը։ Խորհրդատուն բաց հարցերի միջոցով հաճախորդին հակում է անվանել բոլոր հնարավոր տարբերակները, որոնք իրական են և հարմար են հաճախորդին, օգնում է ձևակերպել լրացուցիչները, բայց չի պարտադրում իր լուծումները։
- Պլանավորում. Ընտրված լուծման այլընտրանքների քննադատական գնահատման փուլը, երբ խորհրդատուն օգնում է հաճախորդին պարզել, թե որ տարբերակներն են իրեն հարմար՝ ելնելով փորձից և փոփոխության առկա պատրաստակամությունից. Ընտրված լուծման իրատեսականության ստուգում տարբեր մարտավարությունների միջոցով (օր․՝ գործողության փորձեր)։
- Գործունեություն. Խնդրի լուծման պլանի հետևողական իրականացման փուլը։ Հաճախորդի գործունեության կառուցում, հաշվի առնելով հանգամանքները, ժամանակը, զգացմունքային ծախսերը և հնարավոր ձախողումները: Հաճախորդի կողմից սովորելը, որ նույնիսկ մասնակի ձախողման դեպքում պլանի շարունակությունն անհրաժեշտ է։
- Գնահատում և հետադարձ կապ. Նպատակին հասնելու աստիճանի գնահատման և արդյունքների ամփոփման, անհրաժեշտության դեպքում լուծման պլանի հստակեցման փուլը։ Նոր կամ խորը թաքնված խնդիրների դեպքում վերադարձ նախորդ փուլերին։